Ego requiro vos

Najs dag idag :)  känns som jag varit lite överallt och fart!  först var jag i skolan och hade tre lektioner sen sluade man ju vid lunch vilket var sjuuukt skönt!  Sen drog emma och jag och åt thai bufé  - gott gotti gott gott!  Sen drog vi även en vända på stan och kollade på lite roliga kläder :D  riktigt kul och trevligt hade vi det !   Sen drog jag hem och fikade lite med mammsen och sen åkte vi till ikea för att handla lite till våra gardiner här hemma.  Jag köpte faktiskt två bävrar ( gosedjur, och ja, ni läste rätt - bävrar! ) så just nu sitter dom på min säng och ser allmänt gosiga ut :)

Imorgon har jag fyra lektioner och sen jävlar är det helg :D   så jäkla najs! får se vad det blir av då men lite planer har jag :P   skriver mer om det imorgon för nu ska jag måla naglarna   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0