like a butterfly in my head.

hej babes ;)  det är snö ute, och jag gillar inte det. Finns inget positivt med det.. Det är halt, kallt, blött, fult, och allmänt äckligt!   men annars mår jag bra   :)  har precis plockat iordning på mitt rum coh nu ska jag strax börja med skolarbetet som väntar på mig. Ska ha debatt imorgon om hur olika energi källor påverkar vår miljö, låter det intressant?    Faktiskt ganska lärorikt då man måste leta reda på både det positiva och negativa  :P  

Annars idag har jag bara varit i skolan. Vår samhälls lärare var tillbaka från gambia idag så hon gick igenom lite med oss om tidningen vi jobbat med när hon var borta! Hon var helt imponerad över hur bra vår grupp jobbat och hon märkte verkligen att vi lagt ner tid på att framställa den  :)  allt kul att få positiv respons på nått man lagt ner relativt mycket tid på.  Fick även tillbaka vårt matteprov idag och det var bättre än väntat kan jag säga. Inne i en positiv del nu känner jag - haha^^. När kommer bakslaget kan man ju undra. Kanske imorgon på debatten?
- Nu måste jag verkligen jobba med den, ses   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0