This is how I'm supposed to be

Superduper humör idag!  :D  allt går min väg känns det som !   Men iallafall, dagen började som vanligt i skolan.  Hade advents samling i trapphallen på morgon och fjärdeklassare sjöng massa låtar  :P  livrädda såg dom ut, haha. Stackare, bli uttvingade av sina lärare att sjunga inför ett helt gymnasium - haha. 
Sen på lunchen var det riktigt svin äcklig mat i skolan så jag, rasmus, tove, måns & ocean drog till donken ( tack rasmus för att du låna ut pengar till oss alla^^ ) sen var det tillbaka till skolan för att avsluta med två mattelektioner - najsigt!  
När skolan var slut för dagen kom mammsi och hämtade mig så dorg vi till maxi och handlade mat och kollade lite på klläder&skor   ;)  är typ en tradition att vi åker dit varje fredag efter skolan , trevligttrevligt   ♥    Bestämmde med moa att jag skulle komma ut till åby idag och kolla på innebandy och ha det allmänt trevligt med henne men kände inte att jag orkade åka ut. Helt slut efter en hel vecka i skolan..  Så fick bli en mys kväll hemma istället - men imorgon blir det troligtvis andra grejjer ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0