I´m so fucking happy right now

hallu, är på toppen humör :)  dock är jag en aning trött men det får natten ta hand om nu ska jag vara glad istället!   Var en kul dag i skolan idag som innebar fyra lektioner, :  tyska, matte, eget arbete & engelska ;)  jag och karro var bäst på engelskan -   wihuuuu alla rätt på läxan barra !
Sen efter skolan så kom mamma och hämtade mig så åkte vi och köpte massa smarris mat till helgen  ♥  nu är jag iallafall mätt, trött och allmänt glad!  Kan dock nämna att allt gick kip rätt åt helvete imorse när jag skulle gå till skolan så trodde att dagen skulle sluta allt annat än bra... 

Menmen, imorgon ska jag storstäda mitt rum och ha en lite mys spa dag!   Sen på kvällen kommer sunebus hit ch ska sova över här :) hihi, sötisen liksom.  Men nu ska jag försöka gör nått vettigt   ♥ pusspuss



i´m havin´ more fun
now that you´re gone
and i don´t ever need you again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0