bläää

då sitter man här igen..  Gick upp två timmar innan jag måste ge mig iväg bara för att hinna sätta mig vid datan ett tag, - bloggberoende?  Menmen,  ganska soft dag i skolan idag, tre lektioner :  samhällskunskap, matte, engelska :)  Sen efter skolan ska jag fixa två nk labbar som jag missade när jag var sjuk..  Svårt att skriva vad man själv tror ska hända innan när man bara får se resultat liksom..


På tal om det, är inte vår bok riktigt snygg eller?

Efter min skrivning av labb så ska jag försöka hinna med att träna på nautilus också - härligt!  Var dock sjukt länge sen jag var där så får se hur det går ^^  Menmen,  om man skulle ta och fixa lite för skolan då ;)           pösspöss         ♥   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0