BLÄÄÄÄ

bläää för min mamma,  först tjatar hon på mig för att jag inte skriver i bloggen, och nu när jag äntligen har satt igång med bloggningen igen - då ska hon inte läsa blogg helvetet!   pissmamma. 

menmen, äntligen fredag igen  :D  riktigt skönt.  Skönt att vara tillbaka till skolan idag igen efter sjukan nu också :)   Har ju saknat alla gullepluttar i skolan   ♥   Menmen, imorgon ska jag kila upp på stan och kolla lite i butikerna - hoppas jag hittar något  ( har dock inte så stort sväng rum pengamässigt ) ..  Annars ska jag bara ta det lungt och kurera mig ;) 
 

måste ju även nämna att min syster jennabus har klarat körkortet  ♥ - ÄNTLIGEN!


Kommentarer
Postat av: johanna

Pappa läser bloggen

2008-10-11 @ 10:29:40
URL: http://johaaannak.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag läser visst din blogg!!!!

det är kul att du är igång igen fortsätt Tack!

Kramizzzz

2008-10-16 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0