hallojsan

jao,  både idag och igår har jag varit på staden och letat fina saker..  Dock har jag inte köpt nått  - både tolt och besviken :/  menmen,  hela eftermiddagen idag så har jag varit i hallen och kollat innebandy   ♥  först var det mitt lag, ( spelade dock inte eftersom jag varit sjuk hela veckan )   vann dock med 8-4  vilket är helt underbart!   sen var det herr match..   så kom inte hem förrns vid kvart i nio eller nått :p   sjukt vad snabbt helgerna går. redan skola imorgon igen!   Har dock ingen tyska imorgon så får sovmorgon istället -  börja tjugo i tio istället för tio över åtta - vem tackar nej till det liksom? :O   

Sen efter skolan får vi se om jag ska träna eller inte..  vill inte köra förrän jag blir helt frisk för jag är alltid sjuk så låång tid annars!  men nu ska jag ta en frukt och gå och läsa lite tyska ;)   pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0