hosthost

här sitter jag och snorar och hostar framför datan i min ensamhet, haha^^  räknade nyss lite matte eftersom jag missat de två senaste lektionerna och vi hr prov imorgon :/  inte så bra tajming direkt..  Menmen, har ju studiedag idag så har ju hela dagen på mig att repetera litegranna :)   ni är säkert nyfikna på hur det var på standuppen igår med: det var underbart!   så jäkla högklass var det!   riktigt kul faktiskt ♥  Menmen,  ska bara vara hemma och ta det lungt hela DAGEN! grymt skönt. Hoppas kunna bli frisk snart, är så tråkigt att vara sjuk ju :/   Ska räkna vidare nu,  måste ju skriva bra på vårt första matteprov ;)

None

saknar sommaren, värme tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0