i´m back

okej,  nu är det faktiskt så här att min mamma har övertalat mig att börja skriva i min lilla blogg igen.. och eftersom jag är hemma och är sjuk för andra dagen i rad så har jag ju inget bättre för mig än att skiva ett inlägg ;)  Har ju hänt än hel del sen sist men ni lär väll fatta till slut..  Men ikväll ska jag pilla i mig lite panodil för då händer ju nått roligt här i norrköping , özz, soran, måns & björn harj u kommit hit!   very funny!  Fatta att vi har väntat sen i påskas på det här ( fick biljetterna i påskägget )  och nu när det väl är dags så passar man på och bli sjuk.  Jäkla oflyt man har då. Men ikväll så är det ju iallafall mamma, pappa, båda systrarna och ena systers pojkvän som är sällskapet  - trevligt ;) men nu är ju så ofräsch så ska duscha lite, har fått för mig att man kan känna sig friskare (?) om man gör i ordning sig lite . pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0