Morgon igen

min blogg har varit helt konstig hela helgen för har inte funkat att slänga in några inlägg! Men nu sitter jag här och försöker igen..  Börjar om en timme typ och idag är det en sån hära jobbig morgon när man inte har nått att ta på sig! PANIK! Menmen,  det löser sig väll hoppas jag. 

Börjar ju som sagt tio över åtta idag och går till fyra ungefär. Dock ska vi bara se på film sista 1 och en halv timmen  :)  vi håller nämligen på att se gladiator på svenskan   ;)  har redan sett den filmen men klart man inte klagar på att slippa jobba med massa grammatik eller nått istället ^^  Men nu ska jag nog börja fixa ordning mig,  måste sminka mig,  fixa håret, ta på mig kläder, packa gympa grejjer med mera ^^ pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0