ohlalala i love you baby

hallu,  känns som det kommer bli en grym dag idag!  Känner mig riktigt tagg   :D Har för en gångs skull läst igenom tyska läxan,  igår skrev jag både den labbrapporten som skulle varit inne förra veckan och den som ska in efter lovet !   Är riktigt stolt faktiskt ♥  
Idag efter skolan tror jag att det det bara blir softis kväll - pappa, jenna och jag är ensamma hemma för mamma är på spa ( är avis kan jag lova ) ..  Menmen, nu kurrar magen så det blir lite frukost ;)  bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig du är! fortsätt göra läxan sk du se

att det går bra för dig i livet.

Ska tänka på dig i helgen när jag är på spa....

Älskar dig/Kramizzz Mamma

2008-10-24 @ 09:46:32
Postat av: Mamma

Varför skriver du inte mer???

Kramizzz

2008-10-28 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0