town

hallo,  hade en stört skön dag i skolan idag jan jag lova!   gick från tio över åtta ( okej, jag håller med - inte alls soft , men vänta bara )  sen slutade vi tio över tolv :D weey, inte varje dag man gör det liksom..  Sen  bika jag hem liksom,  är sjukt duktig på att cykla till och från skolan liksom !   stolt  ♥   Menmen, nör jag kom hem gjorde jag och mamma såna snabbis baugetter i ugnen och käka lite lunch ( frukost för mig ^^ ) och sen nä vi satt där och åt fick vi finbesök av jossan&sune  :D najs,  riktigt länge sen man fick träffa världens bästa hund - haha. 


Sen efter det typ vid tre nån gång gick jag upp på stan och mötte moa som jag typ inte träffat på gör länge!  Shopping med den buruden är ju aldrig fel liksom    :D   hon köpte dessutom en jätte fin tröja + en halsduk  :D  Jag la undan ett par skor som jag och tove ska hämta på lunchrasten imorgon, - chill liksom!  vet doch inte om jag ska behålla dom men måste prova dom till lite olika kläder så får vi se sen..  Menmen,  ska dra mig men alla får ha det så najs :D

Kommentarer
Postat av: H a n n a svarar:

ja, västervik är favoriten på sommaren!

..men inga seglarkompisar längre ju :(

2008-10-16 @ 22:13:06
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

klart du ska behålla skorna,

de är jättefina & snygga

Kramizz

2008-10-20 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0