i´m so excited

japp, nu är jag pigg haha!   Har faktiskt städat mitt rum och vikt alla kläder i min garderob :D   tur att mamma hjälpe mig för annars skulle jag aldrig ha orkat ^^  Menmen, igår var det soft dag i skolan.. Hade sovmorgon till kvart i tio och då var det tyska på schemat..    Sen efter det hade vi matte och sen drog jag och tove till stan och hon lämnade tillbaka en parfym och jag hämtade ut ett par skor jag lagt undan när jag och moa var på stan  ♥  Sen åt vi lunch på donken och sen åkte vi tillbaka till skolan och hade engelska lektion   :)  

Sen på kvällen skjutsade syster ut mig till tove i krk. Vi bakade dumlekakor och poppade popcorn och så satt vi och kollade på idol och snacka massor! ^^ Hon visade mig alla ( sjukt många ) medaljer hon vunnit när hon typ var proffs i friidrott ^^ haha,  imponerad till max kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det blev bra!

håll den ordning nu....

2008-10-20 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0