tack vännen

första dagen i skolan avklarad då. Var inte den mest ansträngande - började halv tio o slutade tjugo över tio. Men det enda som gjordes idag var att få ett "startpaket" och sen fick vi nycklar till skåpen   ;)  Imorgon börjar det på riktigt som sagt. 8.10-15.40.Varför låta oss ha det lite skönt i början liksom, det är ju dumt?

Efter skolan snål åkte jag spårvagn hem o hämtade pengar sen blev det upp på stan o käka med emms ♥  blev också en mini runda på stan där vi inhandlade kalendrar - plugghäst here i come.

Jag är så nedrans trött men känns ju nästan liiiite patetsikt att gå o lägga sig 20.46 eller? skulle vara skönt o jag är helt säker på att jag skulle somna direkt.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0