i´m back on track

jaha, har inte skrivit ett normalt inlägg på en evighet känns det som.  Är sjukt trött nu för tiden, kanske ett tecken på att man gör alldeles för lite saker så här på sommaren. Är nog dags för lite rutiner igen i think.

Dagen började iallafall med att jag sov till tio, inte sådär enormus längus om man jämför med vissa andra dagar (dock innan mor & far kom hem, nu har man fått skärpa till sig liiiite) . Först chillade jag lite och gjorde allt o ingenting (like usual)  men sen jävlar blev det fart i mig. Dammade hela lägenheten, tvättade speglar, rengjorde handfaten, dammsög o ja, det var nog allt.  När allt var klart kände jag en enorm stolthet över mig själv o hade ett stort leende i hela fejjat, men....
.. det försvann ganska snabbt när jag dunder däcka i sängen o sov som en stock en riktigt jävla lång stund^^ haha.  Som tur var väcktes jag av min syster vid 4 när hon ringde o sa att dom snyggaste skorna ever hade kommit in i butiken ( hon är butikschef på scorett för er som inte vet..)

Satte mig efter min långa powernap (haha, kan man ens kalla det det?) vid tvn för att vakna till tills mamma skulle komma hem vid 5 typ. När hon kom hem bestämde vi att vi skulle åka till maxi o handla lite inför imorgon och sen handla nått till kvällen att äta. Det hela slutade med att jag provade dom vackraste, underbaraste, snyggaste skorna jag någonsin sett. Det pirrade i magen, jag skakade, fick svettningar - det var skornas rolls royce.    jag la bara undan dom för var tvungen att checka kontot först men jag kan inte släppa dom. .

iallafall så blev det så att pappa fick komma dit så åt vi fläskfilé, pommes och tzatziki - rikitigt gott :D haha. Sen handlade vi men det gick i pensionärs takt så fick bråka lite med pappa så att han skulle rappa på lite^^ haha.  men iallafall, imorgon har ju min mor fått för sig att fylla år så då tvingas syster o jag gå upp halv sju. Jag älskar dig mor men det ör sjukt tidigt så förlåt om jag är för jävla tråkig^^ haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack!!! du är en ÄNGEL som städade så fint, och handlingen gick ju bra någon pensionerstakt vet jag inte om det var.... Glassen var ju en god belöning i soffan när allt var klart! Kramizz

2009-08-05 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0