Yey

jaha, så har ett helt sommarlov passerat.. igen.
Man tänker innan att det är så sjukt långt och att man ska hinna med så mycket o har massor med planer^^  sen så blir det så att man inte gillar att planera längre utan det som sker sker. Jag är iallafall nöjd med mitt lov o det hoppas jag alla andra också är   :)   Idag börjar jag  halv tio o då har i upprop i aulan sen tror (läs hoppas) jag att vi inte går så länge utan får sluta skapligt. Imorgon börjar vi läsa från schemat så dom lär vi säkert få idag för dom ligger inte ute på hemsidan än..

btw så fyllde sis 19 år igår så vi hade släkten över för lite kalas ;) Måste tillägga att jag har dom absolut bästa systrarna! (iallafall dom mest högljudda^^)


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: Visst är dem. LOVE! :D

2009-08-18 @ 15:05:11
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Sofia

Följ gärna min blogg via bloglovin <3

Kram från Sofia

www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-08-18 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0