fuck this shit

jag har varit på stan lördag, söndag, måndag, tisdag och ska strax dit igen.. Börjar bli ganska trött på allt som finns här nu + allt folk!  skulle helst vilja att det kommer in lite vårkläder nu så det blir lite mer färg och helst skulle jag vilja att det blir en sisådär 15 grader ute så man kan njuta av vår. Alla längtar till sommaren men jag vill nog helst att det ska bli vår. Då har man liksom hela sommaren framför sig men när sommaren väl är här går den ju över så fort. Igår var jag på stan med tove, det inhandlades födelsedgspresenter till hanna. Somliga har ju lite tur att fylla år innan andra. Och som toppen på moset, idag ska det inhandlas present till tove. kul för dom - verkligen!

nu ska jag dra upp persiennerna och se om resternade delar av familjen som ska upp på stan börjar bli klara. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0