VS

idag är victoria´s secrets fashion show 2009 på tv. Bästa minnet från i somras när vi var i kroatien i pula och fick syn på en reklamskylt för vs ♥  jag och mina två systrar blev helt crazy och började skrika o klappa händerna men vi fick snabbt tillsägelse att vara tysta från mamma. Men hon förstår inte hur grymt det är! får nog tvinga henne att se det med mig, om 45 min it is. Lite grym musik dom släpper under visningen också:

"Boom Boom Pow" by The Black Eyed Peas
"Sex On Fire" by Kings of Leon
"Use Somebody" by Kings of Leon
"Meet Me Halfway" by The Black Eyed Peas
"The Man Who Can't Be Moved" by The Script
"Happy" by Leona Lewis
"Untouched "
by The Veronicas
"1901"
by Phoenix
"when love takes over" by Kelly Rowland & David G.

"The Battle"
by Hans Zimmer
"My Delirium"
by Ladyhawke
"Ooh La La"
by Goldfrapp
"Message in a Bottle"
by The Police
"Sex Appeal"
by Barrie Gledden
"It's The Same Old Song"
by Four Tops
"Heavy Cross"
by Gossip
"Don't Upset The Rhythm (Go Baby Go)"
by Noisettes
"Bulletproof"
by La Roux



(mina två systrar på vs i pula)


Kommentarer
Postat av: mamma

va´kul att du vaknat till liv igen med din blogg!!!

hoppas det fortsätter.

kram

2010-01-05 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0