All eyes on me

har varit ern riktigt bra dag idag. Trodde jag aldrig när jag vaknade imorse och kände mig allmänt sjuk - men tänk va fel man kan ha ibland..
Dagen började som sagt med ridning. Red med nora på hennes två hästar, kvistur och gullhetta(?). Eller egentligen är gullhetta hennes mammas men iallafall. Red en långis och trodde typ jag skulle dö frör har ju trots allt inte ridit på 9 år!! men trot eller ej men jag överlevde :) Efter det så åkte jag hem och åt lite och fixade i ordning mig. Sen gick syster och jag o handlade choklad sen hade vi det trevligt framför en film bara hon och jag. Kul att umgås lite med syster ibland ♥ När filmen var slut så åkte vi ut och kollade på innebandy i åby, ovanligt va ;) haha. Åby vann ganska stort o var inte direkt den roligaste match jag sett men huvudsaken är att dom vinner. Efter matchen var vi grymt sugna på pizza så det köpte vi med oss hem. haha^^  Nu på sen kvällen har jag duschat och förbrett håret lite för imorgon så jag slipper göra så mycket imorgon bitti. Varje minut är värdefull på morgonen tycker ni inte det? börjar 10 över 8 imorgon så då måste man gå upp så himla tidigt om man ska fixa allt från början liksom. Menmen, slutar faktiskt tolv imorgon och då kommer mamms o hämtar mig så ska vi möta upp pappa på polishuset och fixa ett nytt pass till mig. Efter det drar emma och jag troligtvis till stan and goes shopping :) hihi. Men nu är det snart dags för sängen , pussis ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin måndag =)

2009-02-02 @ 14:39:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0