fuck you, i´m from norrköping

hallu, dålig update igår men hade fullt upp hela dagen liksom. Först var det skola vilket var precis lite tråkigt som annars^^  sen vid tolv slutade man ju så då kom mamma o hämtade mig&emma i skolan så åkte vi oh fixade pass och sen skjutsade hon upp oss på stan :)  blev först sallad till lunch (lite nyttiga måste man ju vara) sen så gick vi och kolla tyå överallt snabbt like hell och så kom vi fram till att det inte fanns nått som man skulle vilja ha. Så istället tog vi en fika - kanelbulle&latte ;)  Efter fikat var vi så frusna så vi gick o solade. När jag kom hem skulle precis syster och anny slå på en film så då bänkade jag mig direkt i soffan och joinade. Sen när filmen var slut var det bara att packa väskan och dra till åby för att träna. Kom hem vid 9 från träningen och då duschade jag och sen gick jag och la mig. Rolig dag va?  ;) haha.

Nu ska jag alldeles strax röra mig mot skolan. Har två lektioner idag, Nk B och engelska.. Slutar tjugo över två och då kommer mamma o hämtar mig så ska jag till kiropraktorn.. Hoppas det blir bra idag så jag slipper fler gånger..
Menmen, ni får ha en bra dag, pusspuss ♥




emma&jag i österrike, snart är vi där igen! Lägg märke till snyggbrännan i fejjat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0