pjuuuuh

igår hände nått hemskt. eller, inte hemskt hemskt men hemskt.
När jag satte på datan igår efter jag hade varit och tränat så var det nått konstigt. Jag hade ingen bakgrundsbild på datan - den var borta.  massa andra inställningar på start sidan var också ändrade.  Jag vet att min data  tar bort bakgrundsbilden om man lägger in den i en mapp i mina bilder så jag öppnade mina bilder och vad händer? ALLA mina bilder som jag hade på datan (vilket är sjuuukt många)  var borta. Fanns bara en mapp som det stod asus på. I panik öppnade jag musikmappen och hoppades på det bästa - helvetes skit! Dom var också borta. ALL musik och ALLA bilder var borta.  Och det värsta av allt är att jag har inte säkerhets kopierat min data på säkert tre år så försvinner allt är jag körd.
Men som min sista utväg starta jag om datan och satt o svor blandat med böner^^ Och när jag kommer tillbaka till startsidan igen ser jag att alla bilder&musiken är tillbaka igen, pjuuuh!  Så nu vet jag vad jag gör i helgen, säkerhetskopierar datan. Tror det här var nån slags varning för samvetet..

Kommentarer
Postat av: mamma

fy va hemskt! vilken tur att det kom tillrätta tänk va konstig en dator kan vara Kramizzz Mammma

2009-02-25 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0