tjao

jag vet att jag sa att jag skulle börja dunder blogga hela tiden i förra inlägget men jag har verkligen haft fullt upp. Känns som det gått i 300 knyck senaste dagarna.. Men så är det ju nu på slutspurten innan lov oså.

Idag hade jag två matteprov, först på funktioner och sedan på statistik. Var dom sista provet i matte a så nu får man betyg - dock är det rörligt för vi har nationellt prov i maj eller nått sånt och då så kan dom ändra betygen. Menmen, känns skönt att det är gjort iallafall. Imorgon har jag tyska prov och har verkligen inte haft nån motivation till att plugga. Allt har kännts så meningslöst. På ett sätt känns det som om man kan allt det som ska komma på provet men samtidigt vet jag att vår lärare jämnt gör värsta crazy proven som inte alls handlar om det vi tränat på.. jaja, den kursen slutar ändå inte nu så det är inte det ända vi kommer göra liksom. Känns som jag bara svamlar på men är sjuuukt trött och otaggad för det mesta som har med skolan att göra. Men, imorgon är det sista dagen i skolan innan lov! underbart.

Kommentarer
Postat av: mamma

hej tjejen! lycka till på provet ja nu är det nära till semestern med en lång rolig bussresa och forhoppningsvis en jättehärlig vecka i alperna (hoppas att vädret blir som förra året)kramizzz

2009-02-12 @ 08:13:22
Postat av: Hanna

SNART ÅKER VI! :D :D

2009-02-13 @ 14:54:02
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0