yey babe

nu är jag tillbaka - bättre än nånsin ;) haha^^  sitter här och är allmänt trött, täppt i näsan & har träningsvärk   men   jag är på g. Jag känner mig redo för att ta hela världen med storm ( inte riktigt kanske men nått åt det hållet ) . Idag har jag två lektioner : naturkunskap&engelska. Inte så värst jobbigt direkt :)  sen efter det ska jag och tove dra till stan och kolla lite. Efter ett tag tror jag också att mamma skulle möta upp mig och kolla på underställ och annat som jag måste komplettera med innan fredag :) inte långt kvar nu så nu måste sånt fixas.. men nu är det snart dags för lite frukost + att jag måste läsa klart en engelsk bok som vi ska diskutera om idag^^ pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu närmar det sig med stormsteg,

bäst att handla underställ det behövs nog ett extra

ses kramizz

2009-02-10 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0