dagen

kände mig tvungen att skriva av mig lite angående matchen. Blev helt uppe i varv efter så det dröjde ett antal timmar innan jag kunde sova. . menmen.  Snart ska familjen, mormor&mmorfar och moster med sambo och min kusin upp till mormor&morfars land och åka skridskor. Ska bli jättemysigt med varm choklad, korvgrillning och promenad :) ♥
ska även försöka mig på att åka skridskor men är ingen stjärna på is direkt så vi får se hur det går med den biten^^
Nu måste jag verkligen fixa iordning mig och ta på mig varma kläder så kanske tar lite bilder sen och lägger upp -  ha en bra dag ;)

Kommentarer
Postat av: L O O

godmorgon :) Hitta på idag då?

2009-01-06 @ 10:22:23
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0