grubbel

det finns en sak som jag alltid har sagt så länge jag kan komma ihåg (typ). det är snarare ett löfte. Jag har nämligen sagt att jag aldrig i hela mitt liv ska sätta på mig den fulaste sko jag vet (egentligen är den inte så ful men punkare och emos har smutsat ner skons rykte på nått sett - vet ni vad det är för sko jag syftar på? ) : nämligen converse.

Men nu har det hänt en sak. Det finns två typ av converse som jag helt ärligt kan tycka gör sig jäkligt snyggt till vissa outfits. För det första är det den som verkligen är hel vit i den klassiska modellen ni vet. Och sen för inte allt så länge sedan kom ju den nya modellen med lägre sula om ni fattar vad jag menar. Har varit liiiiiite svag för båda men har ändå stått emot med tanke om vad jag har uttalat mig om. Men nu så är det nån jävla nisse som bestämt att slå ihop dom båda och göra den nya modellen i hel vitt! tack så jävla mycket. Nu kan jag ju knappt stå emot ha-begäret längre.

Frågan är nu om det är okej att ändra sig och dra tillbaka vad man sagt. Visst var det den klassiska modellen jag sa det till och inte converse i allmänhet. Har köpt ben&jerrys phish fisch så medans jag avnjuter den ska jag grubbla över denna fråga - svårt!


 

klassikern och den nya modellen. Dock skulle jag vilja ha den i helvitt.

Kommentarer
Postat av: mamma

du ska veta att det är ok att ändra sig!

jag tycker oxå att de var snygga

kram o puss

2009-02-01 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0