love you too

ibland är jag riktigt usel. Som nu.
Har verkligen inte haft något att skriva om så det är det bättre att låta bli. Vann iallfall matchen i lördags så det var härligt.
Idag hade vi en skön dag i skolan. Hade sovmorgon till 11 så jag hade en underbar morgon med dusch, tidningsläsande & nybakade scones :) lovely! 

Efter det tog jag en härlig promenad till skolan för att ha naturkunskap. Efter det hade jag bara en lektion till - engelska. Slutade dagen tjugo över två och då tog jag spårvagnen till stan där jag mötte upp moa  ♥ höll dock på att inte sluta så bra för varje gång jag ringde henne kom jag till nån tant - damn. Drog nitlotten liksom. Ändå är det samma nummer som jag alltid använder och har det ju liksom inlagt i mobilen...
Efter ett tag tyckte moa iallafall att det var konstigt att jag inte ringt så hon ringe till mig haha^^ Så vi gick på stan iallfall och det vi kom hem med var smink. Jag köpte foundation, rouge, rouge borste, puder & ny ögonfrans böjare. Förstår inte att allt smink jämnt tar slut på samma gång  :/ blir ett stooooort hål i plånboken men samtidigt gillar jag att unna mig lite extra för man känner sig så fin med nytt sming ;) haha^^  är nog lite konstig trots allt..

Men när jag kom hem från staden bjöd mina föräldrar mig på underbara panncakes :D älska!  Senare så gick jag , mamma&pappa en promenad och när man kom hem bänkade jag mig fram tvn för att se på top model och avnjuta lite frukt - banan&äpple - yummie

Imorgon har jag sovmorgon till 10.50 så då tänkte jag faktiskt sova lite länge än vad jag gjorde idag. Men nu är jag på g så det blir nog ett inlägg imorgon innan skolan, haha^^  puss och godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0