trött, tröttare , johanna

hej alla,  som ni ser ingen mer förändring på bloggen än. Har inte bestämt mig om jag tycker om den som den är nu eller om jag vill göra om den lite till.. Dagens ilands problem^^ 
menmen,  idag jag jag faktiskt upp rätt skapligt. Duschade, åt frukost och sen gav sig mamma&jag ut på lång prommis :) känner mig lite lätt duktig faktiskt!   Sen när vi kom hem därifrån så fixade jag mig och sen for vi iväg på kalas hos min morbrors fru :)  Hon hade besök av sin släkt från stockholm också så nu har man träffat dom. Känner mig ganska trött inte alls samma drag i mig längre. Igår somnade jag typ tio - på en fredags kväll!  Tror att ett lov är välbehövligt...

Idag hittade jag en armband som jag bara måste ha! kommer från bracys.se .. vill beställa det nu! ^^ Älskar det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0