my day

bra dag idag eller vad säger ni?
Inledde dagen med skola -  data,engelska & gympa var det som stod på schemat idag. Slutade vid lunch vilket var rikgt skönt. När jag slutade kom iallfall mamma o hämta mig så åkte vi o handlade mat oså.. När vi kom hem därifrån var jag helt slut. Var som allt bara blev jobbigt^^ men mamma&jag lagade iallafall lite mat som idag fick bli kycklingsallad med gott bröd till ;) yummieee !   vi halv sju var det möte på skolan om lite val som vi ska göra nu. Så jag och mina päron åkte till skolan och lyssnade^^ inte det roligaste jag gjort men jaja..Allt som har med dom här valen man gör nu är så långsiktigt så blir alldeles velig när det gäller valet. Tänk om jag ändrar mig, tänk om jag vill göra nått annat, tänk om, tänk om... men jag tar det lungt, reder ut en sak i taget och framför allt, lyssnar på magkänslan  :)  

Imorgon är det fredag vilket känns helt underbart. Har försökt planera in så lite som möjligt i helgen så ska jag försöka vila upp mig och bara ta det lungt. Mamma och jag planerar en prommis imorgon efter skolan och sen tänkte jag köpa mig någon bra tidning och bara ligga i soffa, - låter det inte skönt? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0