blää dag!

jadu, dagen blev inte alls som jag trodde.. Började blää men slutade faktiskt bra :)
Vet inte riktigt vad det var med mig imorse men allt började med att jag hade ont i nacken och huvudet - höll nacken på ett konstigt sätt när jag vaknade så jag förmodar att det berodde på det. Sen ska jag sminka mig och mina ögonfransar är helt säffle och går inte att få fina. Sen ska jag platta håret men det vill inte bli platt så slutar i en toffs. Hittar inga kläder som jag vill ha och allt känns allmänt fult. Märker helt plötsligt att klockan är för mycket så rusar till skolan. Hinner bara komma upp till porten då jag inser att det ösregnar - helvete! Kommer utanför porten - snorhalt. Har såklart valt dom halaste skorna men hinner inte vända om pågrund av tiden. Småspringer/halkar mig fram till skolan. kommer dit och möts av miljader ( okej, lite överdrivet - men inte mycket! ) nior som ska vara på prova på dag på gymnasiet. Får rena cellskräcken av allt folk. Kommer upp till lektionen och får stå för att niorna ska sitta på våra platser.

ja, ni förstår att min dag inte var så lätt. Tänk på att allt det här hände om loppet på två timmar och så här fortsatte dagen tills jag slutade tjugo över två.
Vid fyra kom mamma hem och lagade mat och så åkte vi + mammas kompis och hennes dotter till linköping och gick på ikea. :) då blev dagen mycket bättre men känns ändå bittert att dagen började så blä. En säffle dag helt enkelt.

Imorgon är det mördardagen i skolan så det gör ju inte det hela bättre. Börjar tio över åtta och slutar tio i fem. Känns inte allt för lockande direkt. Men jag överlever ( förhoppningsvis ) . Men nu känns sängen väldigt lockande och jag hoppas få en bra sömn med nacken i en bra ställning så jag vaknar imorgon och lägger den här dagen långt, lång lååååååångt bakom mig.
pusspuss♥



Kommentarer
Postat av: mamma

det lät inte som en bra dag, hoppas att morgondagen blir bättre.

tack för sällskapet till ikea.

kramizz

2009-01-21 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0