i´m singing in the rain

jag vet egentligen inte varför men jag har bestämt mig för att sitta uppe tills små kronornas final match ska spelas. Är inget hockeyfreak ( även om jag gillar att kolla på hockey ) och ska upp tidigt imorgon bitti ( ska åka skridskor på en sjö ) så vad har jag uppe att göra egentligen?
svaret är att jag inte vet.. men eftersom jag inte har något bättre för mig och matchen börjar halv två i natt så kan jag ju göra en lista tänkte jag. Nog min första någonsin - najs ;)

Namn: Johanna
Vad drack du senast: fanta
Vad gjorde du igår kväll: såg på film med mor&far
Hur många hamstrar har du haft: Ingen, fast var typ extramamma åt kusinens en gång i tiden^^
Kan du gå ner i spagat: inte långt ifrån ;)
Vad ska du göra i kväll: vänta på att jvm finalen ska börja..
Vad ska du göra i morgon: åka skridskor med familj + del av släkten ♥
Senaste inköp: en födelsedagspresent
Senaste film: goal 2
Vad har du i ditt fönster: en ljusstake, en blomma och två bävrar!
Tycker du om att cykla: Jovars, bra färdmedel
Vem sov du över hos senast: inte en aning
Vem sov över hos dig senast: syster med pojkvän sov över hos familjen över jul.
Vad ska du göra nu: när jag har gjort klart listan ska jag lägga fram kläder till imorgon..
Vad ska du göra sen: typ rulla tummarna, försöka slicka på armbågen  - typ sånt.
Vem träffade du sist: mamma&pappa
Vem skulle du vilja träffa nu: tove!
Sjunger du i duschen: ALLTID!
Vem ringde dig senast: emma
Vem ringde du senast: tove
Hur länge sov du inatt: typ nio timmar kanske, typ, maybe.
När ska du gå och lägga dig ikväll: efter finalen, d.v.s sjuuuuukt sent!
Vad gjorde du för tre timmar sen: såg på tv
Vad skulle du vilja göra nu: se på en lite tidigare lagd hockey final..

Vänner du kan prata om allt med? tove
Person/ Personer du kan lita på till 100%? mamma&pappa
Har du badat i år? naae, inte än men det kommer ;)
Tidsfördriv? innebandy, skola
Vad heter du just nu på msn: för och efternamn utan mellanslag
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? nån försäljare, ett jävla tjat om att prata med pappa..
Hur många syskon:  två gaaaaaamla systrar - josephine&jennifer
Kär i någon just nu? nae
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, självklart.
Morgontrött? inte för det mesta men imorgon lär jag vara det

När är du född?:  30 april 1992
Var bor du?: Norrköping
Nuvarande hårfärg?: mörk brun
Riktiga hårfärg?: jag är en råtta egentligen
Ögonfärg?: mer eller mindre blå
Vad läser du för bok nu?: ingen för tillfället
Humör just nu?: uttråkad
Vad har du för parfym idag?: ysl - elle
Vill du ha barn?: Jovars, men inte än på ett tag.^^
Hur stort är ditt rum?: Lagom stort
Har du tv/dator i ditt rum?: aaa :)
Piercingar?: har fyra hål i öronen om det räknas..
Tatuering?: japp
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga - och kommer aldrig att äga några heller.
Brukar du vara osminkad i skolan?: Väldigt sällan.
Skostorlek?: 41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0