zzzzzzzzzzzzzz

hejsan, måste inleda med att jag är sjukt trött idag. Trodde helt seriöst att jag inte skulle komma upp från sängen men här sitter jag...
Blev en härlig seger med innebandyn igår, 5-4 :)    känns riktigt bra om jag ska vara ärlig. När vi kom hem därifrån så åt vi rebensspjäll med sallad - mums!  Sen såg vi national treasure som gick på fyran. riktigt bra film faktiskt, nu vill jag se tvåan som vi har i dvd skåpet^^
Sitter ofixad här nu och måste gå senast tjugo i åtta för att hinna till skolan så nu blir det att skynda like hell. Slutar fyra idag så är ganska lång dag i skolan men ni får ha det så bra ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till segern!

ni var jätteduktiga, men lite väl spännande

ni var klart det bästa laget

nu får ni ladda till semin.

kramizzz

2009-01-19 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0