pensionärs-rabatt nästa!

hallu,  sjukt hett ute idag kan jag ju börja med o säga. Bara rann ner för ryggen när man var ute! inte så fräscht men fan sant^^    menmen, var uppe på stan imorse o inhandlade bikinitrosor till mor och bh:ar till mig :D hihi. Var även förbi äldsta systeryster med ett usb minne :)   sen gick jag och köpte jordgubbar&baguette (ärligt talat inte en aning hur det stavas men det skiter jag i)  och renasde dom tills mor kom hem från jobbet :) damn, vad snäll jag kan vara ibland !

nu på eftermiddagen har all tid används (dock inte så effektivt) till att packa :) har just nu två väskor på sängen som är mer eller mindre packade. Drar ju till kroatien sjukt tidigt på lördag morgon (kvart i fem!) och sen kommer jag hem söndag kväll veckan efter typ runt nio på kvällen :P sen åker jag ut på sjön på måndagen och är borta upp mot tre veckor sen :D najs like hell. så en väska ska till kroatien och den andra till skärgården - inget dåligt liv det inte.

men nu ska jag gå o fixa grönsaks/rotfrukts-grillspett och göra tzatziki :)   marinerade kött förrut också - shit va gammal jag låter haha.  mogen nog att prata pension!

Kommentarer
Postat av: mamma

hi hi va kul du är! nu är det nära för semestern.

kramizz

2009-07-03 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0