händelserikt liv?^^

okej, det blev lite ändringar i fedags. Jag skulle pressa heeeeeela dagen - tror ni jag klarade det?   veckans största skämt.  sanningen är att jag låg ute till tolv - men då fick jag tamefan kämpa för att ligga kvar.  Musik i öronen fick hjälpa mig men hade ingen bra musik har jag kommit fram till.  men iallafall tillbaks till fallet. Vid tolv gick jag in i den svala lägenheten (ingen ironi i rösten, lovar) då tyckte syster att jag var tråkig för då hade hon precis vaknat och skulle börja sola! så då ringde vi morfar och frågade om vi fick åka till deras land och bada :D haha. självklart fick vi det! så jenna&jag tog bilen , åkte till donken och inhandlade föda, hämtade lilita, åkte till konsum och köpte lite gott och åkte till landet^^ en spontan utflykt så där  :)

sen på kvällen åt jag choklad. Och så på fotbollen så klart. Jävligt snygg upphämtning men that´s it.  Igår förstördes hela dagen av att vi skulle på konfirmation - klockan två. Hann inte göra nått innan och inget efter.  Sen idag har jag hmm,  handlat underlakan till båten med mamma, ätit frukost medans mamma&pappa fikade vid båthuset, legat o solat i typ tio minuter.. jao, det var allt tror jag. Shit vilket o underhållande liv jag har.



ikväll ska vi fira farmor. Hon fyllde egentligen igår men eftersom vi var på konfirmationen igår får det bli idag istället. skulle bli bjudna på glass med jordgubbar - yummie ♥ kanske borde fixa iordning mig med tanke på att jag ser ut som en osminkad strandad val. inte för att strandade valar brukar vara sminkade men dom är tamefan ändå snyggare än vad jag är just nu. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0