i love it

igår hade vi vår sista träning innan uppehållet. Så alltså blev vi tilldelade en egen träningsplan som alla måste följa strikt. ingen vila här inte kan jag lova..  men iallafall ska vi bli bäst så måste vi ju satsa lite..  :P   

 idag ska jag försöka mig på solning igen. tänkte lägga mig där ute medans solen är som starkast (10-15) men kommer ju absoluuut inte ligga där hela den tiden ^^ haha. Dagen kommer nog sluta som den började igår - solarium. haha. mer min grej det dära ;)  ska försöka kladda ner en packningslista också så jag vet vad jag ska ta med mig när jag åker . Sen måste jag skriva ner allt jag ska göra + allt jag måste köpa innan vi åker. Inte kul att glömma nått.





UPDATE 10.08 -  fan , dom håller på och sprutar nån grej på muren utanför oss. Verkar vara giftigt eller nått för de två som jobbar med det har typ maskar med syrgas slangar in i^^ dom ser ut som dom dära gubbarna i E.T som är sjukt scary ni vet! jag vågar fan inte gå ut och lägga mig så jag väntar lite.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0