these words

mohaha.

Såg precis på fotboll, confederations cup,  brasilien-sydafrika. Sydafrika spelare ju på hemma plan och det var grymt många sydafrikanska fans där.  Sjukt kul att dom hade fått in en fråga om varför alla buade så fort nummer 14 i sydafrika får bollen. Svaret?   han heter bu, och han är en av de absolut mest älskade spelarna så alla ropar hans namn!^^ haha.

Riktigt härligt att det bjuds på så bra väder i sverige - synd att klaga nu liksom. Idag låg tove och jag på altanen från ett till tre och bara hade det bra o åt jordgubbar  :) härligthärligt. Dock inte så kul att en liter jordgubbar kostar 30 kr! ett rån för oss som inte har allt för mycket pengar.. 

Menmen, efter vi pressat klart (var sjukt tråkigt tyckte jag som har svårt att liga still utan att göra nått^^)  så drog vi upp till staden. Inhandlade en kofta och bokade tid för färgning i nästa vecka :)   tove inhandlade nagellack från make up store, ni vet det superfina elin som ä sådär perfekt hallon-rosa-röd   ;) iallfall blev jag såå sugen på att köpa ett nagellack som är lite neutralt.  Jag kör ju annars nästan jämnt på riktiga knall-färger. Men är så segt för det skavs av så fort på fingrarna så då skulle det vara skönt med ett neutralt så det inte syns så väl ni vet. Och sen så kommer ju de dagarna när nagellacket ser helt säffle ut till kläderna man valt ni vet !   iallafall, det jag vill komma fram till är att jag vill ha ett brunt-rosa-lite-lätt-genomskinligt-men-ändå-täckande-så-man-inte-ser-den-vita-toppen-påfingrarna-så-väl^^ haha. det blir nästa sak att inhandla.

imorgon ska jag ställa klockan så jag kommer upp skapligt tidigt. Tänkte pressa några timmar medans solen är som starkast.  Ja, jag vet att ni nu tänker - hur ska hon klara det som inte kan ligga längre i solen än i två timmar med sällskap?   men ni kan vara lugna.  jag är nämligen förberedd :)    iPoden är laddad och en tidning är köpt. Så ja, förhoppningsvis ska jag klara av att pressa läänge imorgon. så imorgon runt nio elva (vem försöker jag lura - haha, you wish) är det jag som ligger vid bryggan och pressar   :D pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0