Can't explain all the feelings that you're making me feel

har precis vaknat och det är riktigt skönt med sovmorgon kan jag lova :) Igår kväll var det innebandy träning men gick inte kanonbra men det funka. Fick även mitt kontrakt som jag ska skriva på.. Dock är kontraktet jävligt bra deal så lämnar in det nästa träning eller så. Menmen, när vi kom hem från träning drack vi sån där äckeldrika man dricker när man ska utomlands.. Inte så gott att man vill dricka det till middagen på fredagar men inte så hemskt att man spyr - så kan man nog sammanfatta det. Nu har vi druckigt klart och vaccinerat oss klart så nu är det bara resan kvar :) haha^^ 

Har som vanligt riktigt skön dag på tisdagar. Börjar elva - slutar tjugo över två. Inte så farligt, speciellt inte med tanke på att vi är lediga imorgon och på torsdag - damn vad najs! Får se vad det blir men kommer nog bli riktigt kul i vilket fall ;) haha. Men nu ska jag nog fixa iordning mig lite och äta frukost, pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0