.

jaha, så var ännu en dag förbi. Tiden går sjukt snabbt så snart är det sommar^^   dock har jag grym panik över ett matteprov som jag ska skriva imorgon men det löser sig. Får göra så gott jag kan så får vi se hur långt det räcker.. Menmen, klpte bara en rakhyvel och nagellack förrut på stan - jag som var grymt taggad för shopping. Fast hade ändå en riktigt bra dag :)   fast för att kompensera upp det lite beställde jag två par shorts och ett par trekvartisar från ellos när jag kom hem^^ haha. Men behövde shorts så var tvungen till det liksom :)  bara hoppas att dom blir bra.. Men nu känner jag att jag börjar yra i nattmössan så dags att gå o lägga sig. Börjar ju 8.10 så blir en tidig morgon.. Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0