hallojs

skrev faktiskt ett par inlägg i veckan som datan inte ville publicera.. Men nu hade jag lite tid över så då blir det dumburken :)  har varit uppe sen tio i åtta imorse för att se på vasaloppet så tvn är på i mitt rum kan jag lova :)  Dock tror jag inte att jag kommer kunna se målgången för ska iväg på samling för idag är det den sista matchen i serien för säsongen! känns lite motigt men samtidigt väldigt kul. igår var jag på kalas hos min moster som fyllde år i veckan och efter det kom moa hem till mig och såg på melodifestivalen och skvallrade lite^^ haha. alltid lika kul med henne :) men nu ska jag packa väskan och kolla på vasaloppet,
See you later alligator  -  After 'while crocodile  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0