Happy

fyfan vad glad och positiv jag känner mig idag!  så jävla underrbart känns allt :D    helt jävla amazing väder ute och är typ mini-helg :D  så kul i skolan för alla tänkte att det var fredag så alla sa fel hela tiden^^

jag : när börjar vi ? ( på lunchen )
tove : tio över ett
jag : är du säker?
tove : jaa, det gör vi varje fredag.
jag : men det är ju tisdag..?
tove : jag sa väll att vi börja hel va? ^^

jag : undra om lisa (min mentor) är här på fredag..
tove : men hallå, jag hade ju henne imorse så det är klart hon är här!
jag : men tove, det är tisdag..


haha, men nu firar jag min "helg" med glass+chokladsås :D så sjukt gott. Det är man värd ibland. pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0