my life

fy vilken tuff helg det var. Känner det som tusan i kroppen och det har gjort att jag har noll ork att blogga.  Jobbade lördag&söndag och vi började 7.30(!) och sen slutade vi runt fyra/fem båda dagarna. Dessutom var det piss tråkigt för att uttrycka mig rätt!  Men på söndagen åkte jag och syster därifrån tidigare för vi skulle  på handboll :D det var så sjuukt roligt. Började med lite vimmeltalrik och sedan kom två spelare upp och berättade lite om matchen och sen fick vi sitta på jättebra platser :D Sen i pausen fick vi fika i samma rum som vi var i innan matchen och vem står inte bakom oss då!  självaste magnus wislander - STORT! Underbart att Sverige vann också :D

menmen, igår hade jag träning och kände verkligen inte för det men var sista träningen för säsongen så var bara att pina ut. Fick även reda på att tre nya spelare hade skrivit på för åby så nu blir det lite mer konkurrens bland spelarna :) Idag gick jag inte så länge i skolan (11.00 - 14.20) så direkt när jag slutade hämtade mamma mig och så åkte vi och handlade lite småfix inför resan.. Köpte även en klänning som var jättefin på :D alltid lika kul^^ Menmen, skulle egentligen se desprate housewifes nu men eftersom jag missade förra veckan och två veckor framåt känns det lite onödigt :P så struntar i det istället.  Men nu ska jag försöka få lite ordning på mitt rum - tyckerj ag säger det jämnt men ändå är det stökigt varje dag.. pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0