yey babe

en vecka sen sist. Shame on me liksom. Men iallafall. Kan samanfatta helgen litegranna så har ni ju stenkoll ändå.

- vip - kväll
- melodifestival genrep
- saliga munken
- innebandy -dm jobb
- kul kväll
- sovmorgon
- shopping
- långt bad
- luuugn kväll

tror faktiskt det var allt. Kan väll också meddela att jag har varit helt shopping galen den här veckan. Brukar aldrig bli så här och det värsta av allt är att jag på något sätt fastnat för talet tre. I onsdags köpte jag tre likadana ( fast olika färger ) t-shirts från monki. Idag beställde jag tre bikinisar och köpte tre par skor. Har jag kommit in i ett stim där jag inte riktigt kan släppa siffra tre? hmm, konstigt det här. Men iallafall. Ny vecka idag - ett steg närmare påsklovet :) hade lång dag i skolan så det var riktigt segt. Men nu har jag iallafall varit iväg på träning och ätit lite, yummie.  Menmen, ska väll göra nått vettigt nu så pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0