packning med innebandyn

fyfan vilken jävla dag är väll egentligen det enda som behövs sägas om dagen. Men för att ni ska förstå hur sjukt jobbigt det faktiskt varit tänkte jag ta en snabb genomgång. Dagen började med att syster kommer in och väcker mig klockan 06.29, en minut senare ringer min klocka (som egentligen skulle väcka mig) och det var alltså tid att gå upp. På dagens schema stod det packning med innebandylaget.
Vi åkte ut till åby för att senare åka till marmorbruket. Vi skulle minst vara 15 för att få det att funka liksom och tror vi var 9 pers eller nått.. Så fram till lunch hann vi med en pall i timmen och vi skulle göra 27(!) pall. Så vid lunch fick alla ringa föräldrar och syskon som fick komma o hjälpa oss för att vi äns skulle komma därifån.. Så där stod vi och packa 14 pall myggspiraler fram till klockan 5 så imorgon blir det lika tidigt för att packa resterande 13 pall
. Känns inte så lockande direkt men imorgon, tjugo över sju, sitter vi på bussen ut till marmorbruket. Det som var så bittert idag var att ingen visste att vi skulle vara där så länge så alla hade typ en frukt och en macka som man skulle äta som frukost för att man inte ville äta det innan man åkte hemifrån så efter ett tag blev alla helt slut och typ bara klaga på allt^^ haha. Men imorgon vet vi ju vad som väntar oss så förhoppningsvis går det ju bättre då.

Nu är jag sjukt trött så skulle kunna somna stående. Har dock blivit underhållen av robinson&jag vet vad du gjorde förra lördagen^^    Sist nämnda var bland det roligaste jag sett - haha. Farliga, frysta räkor som kan bitas behöver dödas innan! haha. Synd bara att man missar det tre veckor framåt, men det är en annan sak. Fast jag lovar att jag bara tyckte det var kul för att jag är så sjukt trött och att ingen annan garva åt det^^ Men nu ska jag väll börja tänka på sängen snart - ska ju trots allt upp tidigt imorgon.. pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0