vattenfall

hallu ;) måste börja med att säga en sak: studiedagar är underskattade!  gårdagen började med sommarmusik på hög volym medans jag fixade iordning mig sen så for mamma och jag och klippte oss + att jag slingade håret :) sen åkte vi till optikern och kollade vår syn och sen vidare till maxi för att handla lite mat :) sen hann vi bara hem och äta och sen var det dags för jenna, mig och madde att åka ut på innebandy i åby.. säger bara : inga kommentarer om det. menmen, nu håller jag på och fixar iordning mig och ska strax dra mig upp till stan där jag ska möta upp emma :) blir lunch och shopping ^^ haha, sällan liksom.. menmen, så jävla skönt med studiedagar är det men imorgon är det tillbaka till verkligheten ( men bara för en dag )  men det ska man inte tänka på nu för istället ska man njuta av vädret och bara ha det asbra :D  pusspuss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0