today

hej kaj , hallååå bojje! Kommer ni ihåg den reklamen? alla gick omkring och sa det ständigt. Menmen, hoppas alla har haft en kanon dag. Min har varit helt ok. Kort dag i skolan hem och sov ( rikitgit skönt ) och sen avslutade jag dagen med solning och sen fruktsallad - yummie.

Imorgon börjar jag egentligen 8.10 men vår lärare bestämde att vi skulle ha frågestund innan provet då så då har vi alltså ingen lektion att gå på. Så istället börjar jag 10.50 vilket är en underbar förbättring. Dock går jag till typ fyra vilket inte är så kul men får väga upp det med att göra något roligt på kvällen istället :) måste plugga men funderar på att köpa mig en belöning så som choklad, ben&jerrys eller nått lika smarrigt! Ibland måste man få unna sig lite  - eller har jag fel?

Men nu kallar sängen så ska sätta på tvn och försöka hitta nått bra, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0