fuck off

fredag: match i mjölby. Samling kvart över fem kom hem kvart över elva..

lördag: klockan ringde 06.30, 8 började vi hjälpa systeryster att flytta kom hem vid fyra. Hade uppdukat för en helt freaking as skön hemma kväll för mig själv men vad hände?  jennserpenserfittipaldi kommer hem o får för sig att hon och tusen grabbar ska sitta o dricka hemma hos oss istället för att gå ut på korgen! 

konsekvenser:  mina popcorn är uppätna av nån annan än mig, jag får inte burra upp mig i soffan o se på körslaget, jag kan inte se på tv i mitt rum för även om jag har på högsta volym så hör jag inte ett skit, jag kommer vara allmänt deprimerad resten av veckan för att jag inte fått ha en skön jävla hemmkväll o bara tagit det lugnt på helgen. Funderade ett tag på att sova och vakna upp i mars nån gång men kom fram till att jag nog inte kommer träffa sägen i mitt försök att lägga mig ner med tanke på att den hoppar omkring så totalt av alla ljudvågor.










* lite i detta inlägg kan vara liiiiiiite överdrivet men tamefan inte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0