omg

JAAAAAA!  Idag har man tre aledningar att vara sjuukt lättad.

1. Jag hade svenska redovisning om en språksociologisk undersökning jag&tove har gjort - skönt att ha skiten  
      gjord.

2. Jag hade globalprofil redovisning på vad jag vi gjort när lärarna varit borta i tre veckor - hej sista minuten plugg, men jag överlevde.


3. Jag har fucking höstlov i en vecka nu!!


men synd att var för lycklig liksom. Mamma påminnde mig nyss om en viss handledar utbildning för att få ta körkort som vi ska på imorgon - klockan 10!   Kul, börjar lovet med att få gå upp tidigt. Men jag ska inte klaga för sen ska jag ha ett freaking nice lov med vääldigt lite plugg faktiskt :)  Snart kommer farmor&farfar hit så ska vi käka lite tacos och sen ska dom iväg på nån grej med mor och far.. Men jag ska chilla järnet idag och inta soffposition!!   Kan man börja ett lov på bättre sätt?  Kompenserar nog upp den tidiga morgonen imorgon bittit då ;) love it or hate it - i don´t care  ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0