lördags mys

 

jaha, så var det lördag igen - är det bara jag som tycker veckorna går snabbt?  jag sov iallafall ut imorse vilket behövdes, sen så fixade jag iordning mig lite så åkte mor&jag till maxi o handlade lite mat och kollade lite i butikerna. Hittade dock inget jag ville men med tanke på att ekonomi för tillfället inte är den bästa är jag glad över att jag inte hittade nått  :)  När vi kom hem kom min moster + hennes sambo förbi på en fika o pratade av sig lite. alltid trevligt!  


Nu är bara frågan vad som händer resten av dagen, har inga planer .. Ganska skönt egentligen så funderar på att slänga mig i soffan med cosmon som kom igår o kanske sätta på en lättsam film sådär?  sounds good to me :)   imorgon har jag innebandy träning vid halv ett o sen på kvällen ska jag på bio. Men nu ska jag ta tag i det här o göra nått av dagen - puuss! 


kanske ska prova lite sminkningar till nästa fredag då man ska vara en superhjälte..? hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0