the day

hej babes!    har faktiskt haft en ganska bra dag idag. Började med innebandy träning halv ett till två nån gång sen blev det att åka hem o äta frukost/lunch o säga hejdå till far som åkte till italien idag :)  efter det duschade jag o fixade mig lite sen så åkte mor&jag till jula o köpte ny hårblås o sen till media markt o köpte the darker instinct och gossip sirl s2  :)  efter det åkte vi till donken o åt glass i väntan på att bion skulle börja. Vi såg the ugly truth och jag tyckte att den var riktigt bra. :D trevligt att umgås lite med mor också!

Imorgon har vi halv studiedag i skolan så går bara till 12 nånting - skönt som faen! Dock måste verkligen dagen användas till att plugga för har en hel del som måste bli färdigt i veckan.. Men nu ropar sängen på mig - funderar på att sätta på gossip girl men då finns nog en liiiten chans att man fastnar o det blir mer tv-tittande än pluggning imorgon, hum, svårt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0