beviset varför jag är bättre än jenna!

tjeeena!  grym dag i skolan idag trots att jag inte var så effektiv kanske, höhö. Är så jävla skoltrött och heeeelt slut så har fan ingen ork längre. Men igår fick vår allas pappa-philip körkort så efter lunch blev det mcdriven och en härlig mcflurry i solen - yummie!  sånt som gör ens vardag lite lättare. Har även försökt att plugga lite miljöpolitik så här på eftermiddagen och kvällen men allt är så krångligt så det är jobbigt att ta in all information och fakta. Men har ett prov på det hela imorgon och måste prestera bra på det :/  hela den här veckan är sjuk och nästa vecka med men sen tror jag att det lugnar ner sig lite så jag kan koncentrera mig mer på körkortet - PANIK! 

letade nyss efter ett recept på chokladbiskvier när jag hittade ett väldigt underhållande receptskrivet av en ung liten johanna. gäller att börja tidigt, medans jenna skriver att hennes favorit mat är lilla menun så ägnar sig andra åt att skriva recept - HA!

Kären banan
heler det i en burk
o boj i  en mat ked
glass
2 ds mjölk
vifpa
mil sik

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0