blondie is back

hallojs allesammans :)  idag har jag faktiskt varit relativt duktig o tagit tag i mitt liv lite!  ställde klockan på halv tio, gick upp o duscha, för att vid 12 dra tills frissan o färga utvxten + gör lite slingor i underhåret för att ljusa upp det lite. Direkt när jag var klar kände jag att det fanns en viss likhet med anya i top model ni vet. Enda skillnaden är att jag har kolsvarta ögonbryn.. Syrran satte direkt igång med ett ihärdigt tjatande om blekning av ögonbrynen så vi för väll se vad som händer, hon har lyckats övertala mig förrut..  Så här ser jag ut nu typ, jag är gryyyym på paint asså!





iallafall, efter tiden hos frissan insåg jag och syster att våra magar skrek efter lilla menun (HAHA) och chicken nuggets så blev att ta mcdriven på vägen hem :) yuuuuummie! som vi sa, man måste få unna sig ibland^^   sen gick jag o la mig i sängen o tänkte ta en liten skön tupplur på ett par timmar men sen när jag låg det kom mitt samvete ikapp mig och jag tog tag i livet och började läsa teori boken för körkortet!!  jag vet, det låter för bra för att vara sant, men den här gången skojar jag inte och ni har inte läst fel. Så jag låg o läste i en heel timme tills jag dog av uttråkning och insåg att simpsons var roligare - men ändå! jag läste intensivt i en timme -creds to me!

Nu kom jag nyss hem från första teorilektionen också, eller nyss och nyss, hat nästan varit hemma i en halvtimme men tar ju ett tag o kolla bloggarna oså. Får se om jag orkar plugga mer ikväll eller om jag fått min dos för dagen, något säger mig att det är DH på tv ikväll och då måste man ju få chilla framför tvn. Love you all , puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0